сряда, 9 ноември 2011 г.

Огретен от карфиол


Продукти:
1 глава карфиол
30 гр крпаве масло
3 яйца
100 мл прясно мляко
100 гр кашкавал
2 с.л. галета
сол и черен пипер на вкус




          Измиите и накъсайте на розички главата карфиол. Кипнете вода в дълбока тенджера, посолете и изсипете карфиола. Варете 5 мин, отцедете.
          Намажете дъното и стените на огнеупорен съд с маслото. Изсипете карфиола, овкусете със сол и черен пипер. Разбийте яйцата с млякото и залейте карфиола. Посипете с галетата и сложете в загрята фурна докато се зачерви . Посипете с настъргания кашкавал и върнете във фурната, за да се разтопи.
          Сервирайте огретена топъл като основно ястие или като гарнитура към риба или месо.

6 коментара:

  1. Обожавам карфиол, но винаги съм го яла са туршия. Сега мисля да пробвам твоята рецепта, сигурна съм, че ще ми допадне :)
    Поздрави и приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Тъкмо днес купих карфиол и се чудех как да го приготвя, благодаря за чудесната идея! Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. МАРИЕТА, много апетитно изкушение и както имам една глава карфиол ще си го спретна.
    Хубава и спокойна нощ!

    ОтговорИзтриване
  4. Мариета,
    следващият ми карфиол ще е такъв:-) А и огретените са ми от любимите безмесни ястия:-)
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотно вкусно и все още актуално за сезона ястие си поднесла,Мариетка!
    А при мен днес гастролира твоят кашник-невероятно вкусен е,благодаря за рецептата!
    Имаш и споделена наградка,мила!

    Сърдечен поздрав!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви, момичета, това е непретенциозно, но за сметка на това пък вкусно и здравословно ястие!
    Еликсирче, благодаря за наградата, мила, тези дни ще намина да си я получа!

    ОтговорИзтриване