петък, 4 ноември 2011 г.

Торта "Хибискус" - Честит рожден ден, мамо!

          Днес мама има рожден ден. В забързаното си ежедневие успях да намеря време да и направя само една малка тортичка...и ми е гузно, и ми е тежко. Успокоява ме фактът, че мама със сигурност знае колко много я обичам. И аз, и сестра ми, и внуците й, и всички около нея.
          Знам се каква съм - пак нещо ще ме стегне за гърлото и всичко онова, което искам да й кажа в този ден, ще си остане там, недоизречено. Пак ще  притичам в последните 5 минутки преди работа, ще я целуна набързо и ще хукна. Къде ли? Нима има по-хубаво място от майчината прегръдка? ... Всеки път си казвам, че този път ще е различно, ще се прегърнем и просто ще помълчим...минутите за това мълчание бягат ли, бягат, напред...о, спрете! Mоля ти се, време, спри...Mамо, и ти ми прости. За бързането, за недоизречените думи, или за тези, казани накриво...за моментите, когато съм те наранила, за миговете, в които си страдала заради мен...моля се те да са свършили...
    
           ...откакто се помня  мама има хибискуси. Вече са огромни дървета, с мъка всяка есен ги побира вкъщи, където зелените им клони опират в тавана. И цъфтят ли, цъфтят - дори и през зимата. Избрах това цвете за тортата, защото знам, че мама много го обича. Като нас, децата си. Един едничък цвят, една едничка дума ти поднасям днес, мамо:

 "Обичам те!"

















***

          Както си личи напоследък времето ми бяга. Получих няколко блогърски награди и все нямам време да си ги взема, Зиче, The witch, ninfil,  извинете ме.








          Сигурно вече е твърде късно и тези награди са поели пътя си из блогърското пространство, затова ги предавам на всеки, надникнал днес в моето местенце - вместо шоколадов бонбон за здравето на моята майка!

 

14 коментара:

  1. Мариетка,честит рожден ден на милата ти майка,предай й много поздрави и всичко най-добро и от мен!Вярно,че се загледахме в едни хибискуси с теб,когато беше във Варна.Много красив цвят си изваяла и тортата е много нежна!Със сигурност мама ще е очарована!
    Тази награда не си си прибрала и от мен,съвсем си в недостиг на време вече и ми липсват коментарите ти!

    Приятни почивни дни ти пожелавам и хубав празник днес!

    ОтговорИзтриване
  2. Да ти е жива и здрава рожденничката! А тортата е невероятно нежна и красива! Поздрави и хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  3. Да ти е жива и здрава майчицата! Много хубава торта си направила, а и много подходяща за рожден ден на майка :) Хубав празник!

    ОтговорИзтриване
  4. Да ти е жива и здрава мама, Мариетка! Много трогателен пост! Сигурна съм, че твоята мама знае колко я обичаш! Много красива и елегантна торта! А цветето е невероятно!

    Хубав уикенд!
    Поздрави, Милена :-)

    ОтговорИзтриване
  5. ЧРД на една майка родила такава прекрасна дъщеря като теб :-) Тортата която си й направила е просто страхотна, сигурна съм че ще я зарадваш много :-) А още по сигурна съм че тя много ви обича. Нали майките са затова да ни обичат и прощават грешките ни :-)
    Желая ви незабравим РД и още по незабравими почивни дни :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Честит празник на майка ти!
    Да е здрава, а щастлива - сигурна съм, че е, с деца като теб, Мариета!

    Много нежна торта си и направила, поздравления!

    ОтговорИзтриване
  7. Maриетка, много ме разчувства. Да ти е жива и здрава майчицата. Честит празник на цялото ви семейство!
    Много красива торта :)

    ОтговорИзтриване
  8. Да е жива и здрава майка ти! Страхотна торта! Браво!

    ОтговорИзтриване
  9. Да ти е жива и здрава рожденичката, Мариетка!! Представям си колко поласкана се е почувствала майка ти с прекрасна торта като тази, която невероятната й дъщеря и е подготвила!! Фантастичен цвят си сътворила!!

    Поздрави и хубави почивни дни :)

    ОтговорИзтриване
  10. Момичета, вие сте тези, които правите моите делници и празници неповторими - всяка една ваша ласкава дума, всеки коментар стопля съцето ми, сърдечно ви благодаря!
    Ако някой някога ми беше казал, че в нещо толкова имагинерно като това блогпространство, ще открия истински приятели, не бих му повярвала...
    Още веднъж - благодаря!

    ОтговорИзтриване
  11. Мариетка, да ти е жива и здрава майчицата, да е винаги до теб. Прекрасна торта, сигурна съм, че си я разплакала от радост!

    ОтговорИзтриване
  12. Много нежна торта, много красиви думи идващи от сърцето! Нека ти е жива и здрава и да е винаги до теб и те радва!

    ОтговорИзтриване
  13. Ах, колко красива тортаа! Сигурна съм, че много си зарадвала мама! Сигурна съм и в това, че тя се гордее с дъщерята, която е отгледала, сръчна, с изключителен усет към красивото! Да ти е жива и здрава !

    ПС: И при мен имаш наградка, но гледам, вече са ме изпреварили със същата, но въпреки това ще се радвам да наминеш през моя все още малък блог ! :)
    Поздрави
    Бубу
    http://bybyskingdom.blogspot.com/2011/11/birthday-cake-vanilla-cupcakes-and.html

    ОтговорИзтриване
  14. Честит празник на майка ти, Мариета! Да е жива и здрава и да се радвате взаимно още дълги години! Много нежен пост и елегантна торта!

    ОтговорИзтриване